Whocopied.me protects this content

Konflikt- og klagehåndtering



Velkommen til Fortuna Kursers blog om konflikthåndtering. Dette er din kilde til værdifulde indsigter og praktiske værktøjer, som vil hjælpe og støtte dig i at håndtere og løse konflikter.

Mine blogindlæg vil udforske en bred vifte af emner, der er relevante for ledere og medarbejdere i enhver branche og på enhvert erfaringsniveau. Fra at håndtere og løse konflikter til at mestre konfliktmægling.

Hvert blogindlæg vil fortløbende indeholde et enkelt emne ud af alle de aspekter, som indgår i konstruktiv konfliktløsning og klagehåndtering.

Uanset om du er ny i rollen som konfliktløser eller en erfaren konfliktcoach og mægler, vil blogindlæggene være din guide til at forfine dine færdigheder, opdage nye metoder og inspireres til at skabe meningsfulde og givende relationer, større arbejdsglæde og livskvalitet i dine omgivelser.

Ønsker du at lære endnu mere om konflikthåndtering, så tag et kig alle vores kurser og udannelser i konflikt- og klagehåndtering her>

 

Sådan skriver du det gode klagesvar

Sådan skriver du det perfekte klagesvar på e-mail

Lær at skrive det perfekte klagesvar på e-mail med en venlig, professionel og løsningsorienteret tilgang, der genopretter kundens tillid og styrker relationen.

Klagehåndtering på arbejdspladsen

Få indsigt i 9 typiske faldgruber i klagehåndtering

Få indsigt i de mest almindelige fejl ved klagehåndtering – og få konkrete løsninger til, hvordan du undgår dem. Læs her, hvordan du sikrer, at den gode kundeoplevelse genetableres.

Vælg mellem 5 konfliktstrategier

Naviger i Konflikter med Dyrenes Kraft

Udforsk disse 5 forskellige konfliktstategier, og lær at vælge den helt rigtige strategi i situationen. Valget kan have en stor indflydelse på dit arbejdsmiljø og på samarbejdet.

Årsager til konflikter på arbejdspladsen

Skab Harmoni: Forstå De 5 Adfærdstyper i Konflikter

Fra Gladiator til Diplomat: Tag med på rejsen, og lær de 5 typer af konfliktadfærd at kende, og få tips til at håndtere dem. Du kan helt sikkert genkende adfærden fra enten dig selv eller andre.

Årsager til konflikter på arbejdspladsen

Lær at forstå og anerkende andres perspektiver

Sådan praktiserer du aktiv lytning og spørgeteknikker og reducerer misforståelser og forebygger konflikter. Åbn døren til forståelse og anerkendelse af andres perspektiver.

Årsager til konflikter på arbejdspladsen

Årsager til konflikter på arbejdspladsen

Sådan identificerer du konflikter på arbejdspladsen. Få indsigt i årsagerne til konflikter og få gode råd til, hvordan du kan kommunikere konstruktivt i konflikter.

Konfliktmægling på arbejdspladsen

Konfliktmægling på arbejdspladsen

Sådan bruger du mægling til at løse konflikter på arbejdspladsen. Få indsigt og viden om, hvordan du hjælper de konfliktramte parter til at håndtere og løse deres konflikt på en konstruktiv måde.

Konflikthåndtering

Konfliktløsning på arbejdspladsen

Sådan løser du konflikter på arbejdspladsen God kommunikation på arbejdspladsen er et ’must’ for at sikre et konstruktivt samarbejde og et godt arbejdsmiljø.

Brug konflikttrappen til at forstå og løse konflikter

Brug konflikttrappen til at forstå og nedtrappe konflikter. Konflikter er aldrig sjove at stå i, og de kan splitte en hel afdeling ad, hvis ikke man passer på.

Kontakt

Fortuna Kurser & Coaching
Fortunfortvej 12 A
2800 Kongens Lyngby
CVR: 16 10 41 40

Tlf.: 20 32 32 69
Mail: info@fortunakurser.dk

Tilmeld Nyhedsbrev


Copyright © 2022 Fortuna Kurser