tlf70 70 79 18

facebook linkedin

Konfliktløsning og konflikthåndtering – Fortuna Kurser

Hos os udvikler du din evne til at løse konflikter konstruktivt

Fortuna kurser er blandt Danmarks førende udbydere af kurser i konflikthåndtering og konfliktløsning. Vi tilbyder en bred vifte af kurser og coaching inden for professionel konfliktløsning. Du kan bl.a. vælge mellem: Konflikthåndtering på arbejdspladsen, Konflikthåndtering - dialogen med kunder og borgere, Konfliktcoach og konfliktmægler uddannelsen, Facilitering af konflikter i grupper og teams, Lederen som konfliktløser og Personlig konfliktcoaching

Vi arbejder med de nyeste metoder og teorier inden for konfliktopløsning, og alle vores kurser og uddannelser har et solidt teoretisk fundament suppleret med masser af praktisk træning. Hos Fortuna møder du topengagerede, erfarne og professionelle undervisere og små hold.

Sammensæt din egen uddannelse som konfliktløser ved at vælge mellem de kurser, som passer til dine ønsker og behov. Alle kurser holdes som virksomhedstilpassede kurser, og kurserne med * holdes også som åbne kurser, hvor du kan tilmelde dig individuelt.

 

Konflikthåndtering *

Lær at håndtere konflikter konstruktivt og succesfuldt. Efter dette kursus i konflikthåndtering vender du hjem med både indsigt og effektive værktøjer til at klare vanskelige situationer og besværlige personer - både i dit professionelle og dit private liv.

> Læs mere om konflikthåndtering ...

Vanskelige borgere og kunder *

Efter dette skræddersyede kursus i konflikthåndtering vender du hjem med indsigt og effektive værktøjer til at klare vanskelige situationer og håndtere konflikter med borgere, kunder eller klienter på en effektfuld og tillidsvækkende måde.

> Læs mere om håndtering af konflikter ...

Konfliktcoach uddannelse *

Lær at coache, mægle og facilitere processer med enkeltpersoner og teams med det formål at forebygge, håndtere og opløse konflikter både på arbejdspladsen og i privatlivet. Et intensivt forløb på tre moduler a to dage.

> Læs om konfliktcoachuddannelsen ...

Klagehåndtering

Lær at genvinde kundens tillid og vende en utilfreds kunde til en glad kunde. Få effektive værktøjer til at håndtere dialogen med kunden på en kompetent, respektfuld og konstruktiv måde, så den gode kundeoplevelse genetableres.

> Læs mere om klagehåndtering ...

Konflikthåndtering i grupper

Intensiv uddannelse i at coache grupper og teams - 3 moduler af to dage. Lær at facilitere samtaler der bruger fortællingernes skabende kraft til at styrke motivationen, samarbejdet, trivslen og effektiviteten i gruppen.

> Læs mere om konfliktløsning i grupper ...

Konfliktløsning for ledere

Få viden og metoder til at håndtere konflikter og styrke samarbejdet og motivationen på arbejdspladsen. Arbejd med lytning, spørgeteknikker, konfliktdæmpende sprog, følelser ...

> Læs mere om konfliktløsning for ledere ...