tlf70 70 79 18

Konfliktløsning og konflikthåndtering – Fortuna Kurser

  

Styrk din evne til at løse konflikter

Underviser i konflikthåndtering - Pia HardySynes du, at det kan være svært at navigere i konfliktfyldte situationer, og vil du gerne blive bedre til at håndtere og løse konflikter og klager? Så er mulighederne her hos Fortuna Kurser og mig. Jeg hedder Pia Hardy og er din underviser på alle kurserne i konflikthåndtering.

Jeg udbyder flere forskellige typer af kurser i konflikt- og klagehåndtering - alt efter hvor konflikterne opstår, og hvem som er involveret. Det kan fx være konflikter på arbejdspladsen med kolleger, medarbejdere, samarbejdspartnere, borgere, elever og forældre.

Du vil på alle mine kurser i konflikthåndtering få både indsigt og effektive værktøjer til at klare vanskelige og konfliktfyldte situationer. Det gælder både for dig, som selv er part i en konflikt, eller hvis du har brug for at støtte andre i at håndtere konflikter.

Herunder kan du finde netop det kursus inden for professionel konfliktløsning, du har brug for.

-  Konflikthåndtering på arbejdspladsen 
-  Konflikthåndtering i dialogen med kunder og borgere
-  Klage- og konflikthåndtering
-  Konfliktcoach og konfliktmægler uddannelsen 
-  Lederen som konfliktløser
-  Facilitering af konflikter i grupper og teams


Alle kurserne holdes som virksomhedstilpassede kurser, og kurserne med * holdes også som åbne kurser, hvor du kan tilmelde dig individuelt. På de åbne kurser er der højst 8 deltagere, hvilket giver dig mulighed for at arbejde endnu mere specifikt med konfliktcases fra din egen hverdag.

Tjek alle dine muligheder herunder for at få effektive værktøjer og metoder, der løser konflikter. Få også min guide her, om hvordan du overlever at arbejde sammen med en, du ikke kan lide.

 

Konflikthåndtering *

Lær at håndtere konflikter konstruktivt og succesfuldt. Efter dette kursus i konflikthåndtering vender du hjem med både indsigt og effektive værktøjer til at klare vanskelige situationer og besværlige personer - både i dit professionelle og dit private liv.

Læs mere om konflikthåndtering >

 

Vanskelige borgere og kunder *

Efter dette skræddersyede kursus i konflikthåndtering vender du hjem med indsigt og effektive værktøjer til at klare vanskelige situationer og håndtere konflikter med borgere, kunder eller klienter på en effektfuld og tillidsvækkende måde.

Læs mere om håndtering af konflikter >

Konfliktcoach uddannelse *

Lær at coache, mægle og facilitere processer med enkeltpersoner og teams med det formål at forebygge, håndtere og opløse konflikter både på arbejdspladsen og i privatlivet. Et intensivt forløb på tre moduler a to dage.

Læs om konfliktcoachuddannelsen >

Konfliktløsning for ledere *

Få viden og metoder til at håndtere konflikter og styrke samarbejdet og motivationen på arbejdspladsen. Arbejd med lytning, spørgeteknikker, konfliktdæmpende sprog, følelser ...


Læs mere om konfliktløsning for ledere >

Klagehåndtering

Lær at genvinde kundens tillid og vende en utilfreds kunde til en glad kunde. Få effektive værktøjer til at håndtere dialogen med kunden på en kompetent, respektfuld og konstruktiv måde, så den gode kundeoplevelse genetableres.

Læs mere om klagehåndtering >

 

Konflikthåndtering i grupper

Intensiv uddannelse i at coache grupper og teams - 3 moduler af to dage. Lær at facilitere samtaler der bruger fortællingernes skabende kraft til at styrke motivationen, samarbejdet, trivslen og effektiviteten i gruppen.


Læs mere om konfliktløsning i grupper >